ا
-
احمدی، پروین
ارائه چارچوب مفهومی برنامه درسی مسألهمحور مبتنی بر رویکرد زیباییشناسی: یک مطالعه مبتنی بر سنتزپژوهی [دوره 1، شماره 2، 1401، صفحه 201-226]
-
اسلامی، ادریس
بررسی محتوا و اجرای طرح برنامه ویژه مدرسه (بوم) با تکیه بر تجارب مدیران و معلمان دوره دوم ابتدایی شهر بوکان [دوره 1، شماره 1، 1401، صفحه 134-145]
-
اسلامی، ادریس
شناسایی فوائد طرح «مدرسه بهعنوان کانون تربیتی محله» از دیدگاه گروههای همیار(مورد مطالعه: مدارس دوره ابتدایی شهرستان مهاباد) [دوره 1، شماره 2، 1401، صفحه 85-99]
-
امام جمعه، محمدرضا
بررسی تأثیرآموزش به شیوه همیاری بر رشد اجتماعی و مهارتهای ارتباطی دانشآموزان دختر متوسطه اول شهر کرمانشاه [دوره 1، شماره 1، 1401، صفحه 123-133]
-
امیدیان، فرانک
بررسی رابطه برنامهدرسی ضمنی با بهزیستی تحصیلی: نقش میانجی خودپنداره تحصیلی [دوره 1، شماره 1، 1401، صفحه 108-123]
ب
-
باقریان فر، مصطفی
شناسایی شاخص های مطلوب عنصر زمان آموزش در برنامه درسی رشتههای علوم انسانی دانشگاهی و سنجش میزان بکارگیری این شاخص ها در نظام آموزش عالی ایران (یک مطالعه ترکیبی) [دوره 1، شماره 1، 1401، صفحه 1-17]
-
باقریان فر، مصطفی
ساخت و اعتبارسنجی مقیاس ارزشیابی از درس برای رشتههای علوم انسانی دانشگاههای کشور [دوره 1، شماره 2، 1401، صفحه 1-31]
-
باهنر، طیبه
ارزیابی محتوای کتاب درسی ریاضیات چهارم دوره ابتدایی با توجه به شاخصهای آزمون تیمز [دوره 1، شماره 2، 1401، صفحه 32-55]
-
بخشایش، سید جمال
ارزشیابی آموزش مجازی ریاضی به روش خبرگی و نقادی آموزشی؛ مطالعه موردی: تدریس هندسه پایه نهم در دوران کووید19 [دوره 1، شماره 2، 1401، صفحه 139-161]
-
بهبودی، شلر
بررسی محتوا و اجرای طرح برنامه ویژه مدرسه (بوم) با تکیه بر تجارب مدیران و معلمان دوره دوم ابتدایی شهر بوکان [دوره 1، شماره 1، 1401، صفحه 134-145]
پ
-
پاکزاد، شادمهر
تبیین مدل زبانشناسی تربیتی در برنامۀ درسی تربیتمعلم دورۀ ابتدایی بر اساس هوش هیجانی، مهارتهای ارتباطی و تیپهای شخصیتی [دوره 1، شماره 2، 1401، صفحه 163-179]
ت
-
تجری، طیبه
تبیین مدل زبانشناسی تربیتی در برنامۀ درسی تربیتمعلم دورۀ ابتدایی بر اساس هوش هیجانی، مهارتهای ارتباطی و تیپهای شخصیتی [دوره 1، شماره 2، 1401، صفحه 163-179]
ج
-
جیدرزادگان، علیرضا
تاثیر آموزش مبتنی بر تصویرسازی ذهنی بر ماندگاری مفاهیم و مطالب درس ریاضی(مدل تونی بوزان) [(مقالات آماده انتشار)]
-
جلیلی نیا، فروز
ارائه چارچوب مفهومی برنامه درسی مسألهمحور مبتنی بر رویکرد زیباییشناسی: یک مطالعه مبتنی بر سنتزپژوهی [دوره 1، شماره 2، 1401، صفحه 201-226]
-
جهانی، جعفر
مدل یابی روابط ساختاری میان سبک تفکّر معلم ها با سبک یادگیری دانش آموزان در دوره اول متوسطه شهرستان بهبهان [(مقالات آماده انتشار)]
ح
-
حاجی تبار، محسن
تأثیر آموزش به شیوه کلاس درس معکوس بر عملکرد تحصیلی و نگرش نسبت به درس علوم در دانش آموزان پایه ششم [(مقالات آماده انتشار)]
-
حیدرزادگان، علی رضا
ارزیابی محتوای کتاب درسی ریاضیات چهارم دوره ابتدایی با توجه به شاخصهای آزمون تیمز [دوره 1، شماره 2، 1401، صفحه 32-55]
-
حسینی، سید علی اکبر
بررسی موانع و زمینههای مناسب کاربرد روش تدریس سقراطی در کلاسهای درس (از دیدگاه دبیران شهرستان ساری) [دوره 1، شماره 1، 1401، صفحه 61-73]
-
حسینی، سیده بتول
طراحی برنامه درسی فعالیتهای فوق برنامه دانشگاه فرهنگیان؛ یک مطالعه دادهبنیاد [دوره 1، شماره 1، 1401، صفحه 47-60]
خ
-
خادمی، سولماز
مقایسه تطبیقی سرفصل برنامه درسی دوره دکتری رشته برنامهریزی درسی دانشگاه شیراز با برنامه درسی دانشگاههای برتر جهان [دوره 1، شماره 1، 1401، صفحه 74-88]
-
خادمی، سولماز
رویکرد فراترکیب به الزامات اثربخشی درس کارآموزی رشتههای فنی- مهندسی [دوره 1، شماره 2، 1401، صفحه 101-119]
-
خادمی، سولماز
واکاوری حس تعلق به مدرسه در دوران پساکرونا-مورد مطالعه: دوره دوم ابتدایی [(مقالات آماده انتشار)]
-
خدایی، طاهره
تأثیر آموزش با استفاده از چندرسانهای بر علاقه به درس و عملکرد تحصیلی درس علوم تجربی دانشآموزان پایه پنجم ابتدایی [دوره 1، شماره 1، 1401، صفحه 37-46]
-
خسروی بابادی، علی اکبر
طراحی برنامه درسی فعالیتهای فوق برنامه دانشگاه فرهنگیان؛ یک مطالعه دادهبنیاد [دوره 1، شماره 1، 1401، صفحه 47-60]
د
-
دیبایی صابر، محسن
شناسایی مولفهها و خردهمولفههای برنامه درسی آیندهپژوهانه و تحلیل جایگاه آن در اسناد بالادستی آموزش و پرورش [دوره 1، شماره 1، 1401، صفحه 18-36]
-
دوایی، مهدی
طراحی برنامه درسی فعالیتهای فوق برنامه دانشگاه فرهنگیان؛ یک مطالعه دادهبنیاد [دوره 1، شماره 1، 1401، صفحه 47-60]
ر
-
ریزوندی، پریسا
بررسی تأثیرآموزش به شیوه همیاری بر رشد اجتماعی و مهارتهای ارتباطی دانشآموزان دختر متوسطه اول شهر کرمانشاه [دوره 1، شماره 1، 1401، صفحه 123-133]
-
رییسی، حمید
مقایسه تطبیقی سرفصل برنامه درسی دوره دکتری رشته برنامهریزی درسی دانشگاه شیراز با برنامه درسی دانشگاههای برتر جهان [دوره 1، شماره 1، 1401، صفحه 74-88]
-
ریگی حسین ابادی، وحید
تاثیر آموزش مبتنی بر تصویرسازی ذهنی بر ماندگاری مفاهیم و مطالب درس ریاضی(مدل تونی بوزان) [(مقالات آماده انتشار)]
ز
-
زرین، اعظم
واکاوی هویت برنامه درسی آموزش عالی در عصر انقلاب صنعتی چهارم [دوره 1، شماره 2، 1401، صفحه 57-84]
-
زمانی، اصغر
ساخت و اعتبارسنجی مقیاس ارزشیابی از درس برای رشتههای علوم انسانی دانشگاههای کشور [دوره 1، شماره 2، 1401، صفحه 1-31]
-
زمانیان، عیسی
جایگاه مولفههای دانشگاه مسئولیتپذیر اجتماعی در دانشگاه بوعلیسینا همدان مورد مطالعه: دانشکده علوم انسانی [دوره 1، شماره 1، 1401، صفحه 89-107]
س
-
سادات خاکباز، عظیمه
جایگاه مولفههای دانشگاه مسئولیتپذیر اجتماعی در دانشگاه بوعلیسینا همدان مورد مطالعه: دانشکده علوم انسانی [دوره 1، شماره 1، 1401، صفحه 89-107]
-
سوری، حسین
بررسی رابطه برنامهدرسی ضمنی با بهزیستی تحصیلی: نقش میانجی خودپنداره تحصیلی [دوره 1، شماره 1، 1401، صفحه 108-123]
ش
-
شادی، صدیقه
رویکرد فراترکیب به الزامات اثربخشی درس کارآموزی رشتههای فنی- مهندسی [دوره 1، شماره 2، 1401، صفحه 101-119]
-
شادی، صدیقه
مدل یابی روابط ساختاری میان سبک تفکّر معلم ها با سبک یادگیری دانش آموزان در دوره اول متوسطه شهرستان بهبهان [(مقالات آماده انتشار)]
ص
-
صادقی، علیرضا
طراحی برنامه درسی فعالیتهای فوق برنامه دانشگاه فرهنگیان؛ یک مطالعه دادهبنیاد [دوره 1، شماره 1، 1401، صفحه 47-60]
-
صفارحیدری، حجت
بررسی موانع و زمینههای مناسب کاربرد روش تدریس سقراطی در کلاسهای درس (از دیدگاه دبیران شهرستان ساری) [دوره 1، شماره 1، 1401، صفحه 61-73]
-
صمدی، پروین
ارائه چارچوب مفهومی برنامه درسی مسألهمحور مبتنی بر رویکرد زیباییشناسی: یک مطالعه مبتنی بر سنتزپژوهی [دوره 1، شماره 2، 1401، صفحه 201-226]
ع
-
عابدینی بلترک، میمنت
تأثیر آموزش به شیوه کلاس درس معکوس بر عملکرد تحصیلی و نگرش نسبت به درس علوم در دانش آموزان پایه ششم [(مقالات آماده انتشار)]
-
علایی، سعید
تحلیل برنامه درسی دوره کارشناسی علوم ورزشی با نیازهای دانشجویان [دوره 1، شماره 2، 1401، صفحه 120-137]
ف
-
فضلعلی زاده، رضا
تاثیر یادگیری معکوس بر تفکر خلاق دانش آموزان پسر پایه پنجم دوره ابتدایی [(مقالات آماده انتشار)]
-
فلاحتداری، محسن
شناسایی مولفهها و خردهمولفههای برنامه درسی آیندهپژوهانه و تحلیل جایگاه آن در اسناد بالادستی آموزش و پرورش [دوره 1، شماره 1، 1401، صفحه 18-36]
ک
-
کریمی، ایمان
ارزشیابی آموزش مجازی ریاضی به روش خبرگی و نقادی آموزشی؛ مطالعه موردی: تدریس هندسه پایه نهم در دوران کووید19 [دوره 1، شماره 2، 1401، صفحه 139-161]
-
کریمی، بهنام
برنامه درسی و توسعه؛ از منظر ساحت تربیتی اقتصادی-حرفهای [دوره 1، شماره 2، 1401، صفحه 181-200]
م
-
محمدی، علی اصغر
تأثیر آموزش به شیوه کلاس درس معکوس بر عملکرد تحصیلی و نگرش نسبت به درس علوم در دانش آموزان پایه ششم [(مقالات آماده انتشار)]
-
محمدی، مهدی
مقایسه تطبیقی سرفصل برنامه درسی دوره دکتری رشته برنامهریزی درسی دانشگاه شیراز با برنامه درسی دانشگاههای برتر جهان [دوره 1، شماره 1، 1401، صفحه 74-88]
-
محمدی، مهدی
رویکرد فراترکیب به الزامات اثربخشی درس کارآموزی رشتههای فنی- مهندسی [دوره 1، شماره 2، 1401، صفحه 101-119]
-
محمدی، مهدی
واکاوری حس تعلق به مدرسه در دوران پساکرونا-مورد مطالعه: دوره دوم ابتدایی [(مقالات آماده انتشار)]
-
محمودی نژاد، سلیمان
شناسایی فوائد طرح «مدرسه بهعنوان کانون تربیتی محله» از دیدگاه گروههای همیار(مورد مطالعه: مدارس دوره ابتدایی شهرستان مهاباد) [دوره 1، شماره 2، 1401، صفحه 85-99]
-
مرزوقی، رحمت اله
مدل یابی روابط ساختاری میان سبک تفکّر معلم ها با سبک یادگیری دانش آموزان در دوره اول متوسطه شهرستان بهبهان [(مقالات آماده انتشار)]
-
مسگرپور، مرضیه
واکاوری حس تعلق به مدرسه در دوران پساکرونا-مورد مطالعه: دوره دوم ابتدایی [(مقالات آماده انتشار)]
-
منصوری، سیروس
تأثیر آموزش با استفاده از چندرسانهای بر علاقه به درس و عملکرد تحصیلی درس علوم تجربی دانشآموزان پایه پنجم ابتدایی [دوره 1، شماره 1، 1401، صفحه 37-46]
-
مهرمحمدی، محمود
برنامه درسی و توسعه؛ از منظر ساحت تربیتی اقتصادی-حرفهای [دوره 1، شماره 2، 1401، صفحه 181-200]
ن
-
نادریان جهرمی، مسعود
تحلیل برنامه درسی دوره کارشناسی علوم ورزشی با نیازهای دانشجویان [دوره 1، شماره 2، 1401، صفحه 120-137]
-
ناصری جهرمی، رضا
مقایسه تطبیقی سرفصل برنامه درسی دوره دکتری رشته برنامهریزی درسی دانشگاه شیراز با برنامه درسی دانشگاههای برتر جهان [دوره 1، شماره 1، 1401، صفحه 74-88]
-
ناصری جهرمی، رضا
رویکرد فراترکیب به الزامات اثربخشی درس کارآموزی رشتههای فنی- مهندسی [دوره 1، شماره 2، 1401، صفحه 101-119]
-
ناصری جهرمی، رضا
واکاوری حس تعلق به مدرسه در دوران پساکرونا-مورد مطالعه: دوره دوم ابتدایی [(مقالات آماده انتشار)]
-
نبیی، پرستو
واکاوری حس تعلق به مدرسه در دوران پساکرونا-مورد مطالعه: دوره دوم ابتدایی [(مقالات آماده انتشار)]
-
نصراصفهانی، احمدرضا
شناسایی شاخص های مطلوب عنصر زمان آموزش در برنامه درسی رشتههای علوم انسانی دانشگاهی و سنجش میزان بکارگیری این شاخص ها در نظام آموزش عالی ایران (یک مطالعه ترکیبی) [دوره 1، شماره 1، 1401، صفحه 1-17]
-
نصراصفهانی، احمدرضا
ساخت و اعتبارسنجی مقیاس ارزشیابی از درس برای رشتههای علوم انسانی دانشگاههای کشور [دوره 1، شماره 2، 1401، صفحه 1-31]
-
نیلی احمدآبادی، محمدرضا
ارزشیابی آموزش مجازی ریاضی به روش خبرگی و نقادی آموزشی؛ مطالعه موردی: تدریس هندسه پایه نهم در دوران کووید19 [دوره 1، شماره 2، 1401، صفحه 139-161]
ه
-
هاشمی مقدم، نسیبه
بررسی رابطه برنامهدرسی ضمنی با بهزیستی تحصیلی: نقش میانجی خودپنداره تحصیلی [دوره 1، شماره 1، 1401، صفحه 108-123]
ی
-
یادگارزاده، غلامرضا
واکاوی هویت برنامه درسی آموزش عالی در عصر انقلاب صنعتی چهارم [دوره 1، شماره 2، 1401، صفحه 57-84]
-
یوسف زاده چوسری، محمدرضا
جایگاه مولفههای دانشگاه مسئولیتپذیر اجتماعی در دانشگاه بوعلیسینا همدان مورد مطالعه: دانشکده علوم انسانی [دوره 1، شماره 1، 1401، صفحه 89-107]
عبارت مورد نظر شما با هیچ یک از موارد همخوانی ندارد