ا

  • احمدی، پروین ارائه چارچوب مفهومی برنامه درسی مسأله‌محور مبتنی بر رویکرد زیبایی‌شناسی: یک مطالعه مبتنی بر سنتزپژوهی [دوره 1، شماره 2، 1401، صفحه 201-226]
  • اسلامی، ادریس بررسی محتوا و اجرای طرح برنامه ویژه مدرسه (بوم) با تکیه بر تجارب مدیران و معلمان دوره دوم ابتدایی شهر بوکان [دوره 1، شماره 1، 1401، صفحه 134-145]
  • اسلامی، ادریس شناسایی فوائد طرح «مدرسه به‌عنوان کانون تربیتی محله» از دیدگاه گروه‌های همیار(مورد مطالعه: مدارس دوره ابتدایی شهرستان مهاباد) [دوره 1، شماره 2، 1401، صفحه 85-99]
  • امام جمعه، محمدرضا بررسی تأثیرآموزش به شیوه همیاری بر رشد اجتماعی و مهارت‌های ارتباطی دانش‌آموزان دختر متوسطه اول شهر کرمانشاه [دوره 1، شماره 1، 1401، صفحه 123-133]
  • امیدیان، فرانک بررسی رابطه برنامه‌درسی ضمنی با بهزیستی تحصیلی: نقش میانجی خودپنداره تحصیلی [دوره 1، شماره 1، 1401، صفحه 108-123]

ب

  • باقریان فر، مصطفی شناسایی شاخص های مطلوب عنصر زمان آموزش در برنامه درسی رشته‌های علوم انسانی دانشگاهی و سنجش میزان بکارگیری این شاخص ها در نظام آموزش عالی ایران (یک مطالعه ترکیبی) [دوره 1، شماره 1، 1401، صفحه 1-17]
  • باقریان فر، مصطفی ساخت و اعتبارسنجی مقیاس ارزشیابی از درس برای رشته‌های علوم انسانی دانشگاه‌های کشور [دوره 1، شماره 2، 1401، صفحه 1-31]
  • باهنر، طیبه ارزیابی محتوای کتاب درسی ریاضیات چهارم دوره ابتدایی با توجه به شاخص‌های آزمون تیمز [دوره 1، شماره 2، 1401، صفحه 32-55]
  • بخشایش، سید جمال ارزشیابی آموزش مجازی ریاضی به روش خبرگی و نقادی آموزشی؛ مطالعه موردی: تدریس هندسه پایه نهم در دوران کووید19 [دوره 1، شماره 2، 1401، صفحه 139-161]
  • بهبودی، شلر بررسی محتوا و اجرای طرح برنامه ویژه مدرسه (بوم) با تکیه بر تجارب مدیران و معلمان دوره دوم ابتدایی شهر بوکان [دوره 1، شماره 1، 1401، صفحه 134-145]

پ

  • پاکزاد، شادمهر تبیین مدل زبان‌شناسی تربیتی در برنامۀ درسی تربیت‌معلم دورۀ ابتدایی بر اساس هوش هیجانی، مهارت‌های ارتباطی و تیپ‌های شخصیتی [دوره 1، شماره 2، 1401، صفحه 163-179]

ت

  • تجری، طیبه تبیین مدل زبان‌شناسی تربیتی در برنامۀ درسی تربیت‌معلم دورۀ ابتدایی بر اساس هوش هیجانی، مهارت‌های ارتباطی و تیپ‌های شخصیتی [دوره 1، شماره 2، 1401، صفحه 163-179]

ج

  • جیدرزادگان، علیرضا تاثیر آموزش مبتنی بر تصویرسازی ذهنی بر ماندگاری مفاهیم و مطالب درس ریاضی(مدل تونی بوزان) [(مقالات آماده انتشار)]
  • جلیلی نیا، فروز ارائه چارچوب مفهومی برنامه درسی مسأله‌محور مبتنی بر رویکرد زیبایی‌شناسی: یک مطالعه مبتنی بر سنتزپژوهی [دوره 1، شماره 2، 1401، صفحه 201-226]
  • جهانی، جعفر مدل یابی روابط ساختاری میان سبک‌ تفکّر معلم ها با سبک یادگیری دانش آموزان در دوره اول متوسطه شهرستان بهبهان [(مقالات آماده انتشار)]

ح

  • حاجی تبار، محسن تأثیر آموزش به شیوه کلاس درس معکوس بر عملکرد تحصیلی و نگرش نسبت به درس علوم در دانش ‏آموزان پایه ششم [(مقالات آماده انتشار)]
  • حیدرزادگان، علی رضا ارزیابی محتوای کتاب درسی ریاضیات چهارم دوره ابتدایی با توجه به شاخص‌های آزمون تیمز [دوره 1، شماره 2، 1401، صفحه 32-55]
  • حسینی، سید علی اکبر بررسی موانع و زمینه‌های مناسب کاربرد روش تدریس سقراطی در کلاس‌های درس (از دیدگاه دبیران شهرستان ساری) [دوره 1، شماره 1، 1401، صفحه 61-73]
  • حسینی، سیده بتول طراحی برنامه درسی فعالیت‌های فوق برنامه دانشگاه فرهنگیان؛ یک مطالعه داده‌بنیاد [دوره 1، شماره 1، 1401، صفحه 47-60]

خ

  • خادمی، سولماز مقایسه تطبیقی سرفصل برنامه درسی دوره دکتری رشته برنامه‌ریزی درسی دانشگاه شیراز با برنامه درسی دانشگاه‌های برتر جهان [دوره 1، شماره 1، 1401، صفحه 74-88]
  • خادمی، سولماز رویکرد فراترکیب به الزامات اثربخشی درس کارآموزی رشته‌های فنی- مهندسی [دوره 1، شماره 2، 1401، صفحه 101-119]
  • خادمی، سولماز واکاوری حس تعلق به مدرسه در دوران پساکرونا-مورد مطالعه: دوره دوم ابتدایی [(مقالات آماده انتشار)]
  • خدایی، طاهره تأثیر آموزش با استفاده از چندرسانه‌ای بر علاقه به درس و عملکرد تحصیلی درس علوم تجربی دانش‌آموزان پایه پنجم ابتدایی [دوره 1، شماره 1، 1401، صفحه 37-46]
  • خسروی بابادی، علی اکبر طراحی برنامه درسی فعالیت‌های فوق برنامه دانشگاه فرهنگیان؛ یک مطالعه داده‌بنیاد [دوره 1، شماره 1، 1401، صفحه 47-60]

د

  • دیبایی صابر، محسن شناسایی مولفه‌ها و خرده‌مولفه‌های برنامه درسی آینده‌پژوهانه و تحلیل جایگاه آن در اسناد بالادستی آموزش و پرورش [دوره 1، شماره 1، 1401، صفحه 18-36]
  • دوایی، مهدی طراحی برنامه درسی فعالیت‌های فوق برنامه دانشگاه فرهنگیان؛ یک مطالعه داده‌بنیاد [دوره 1، شماره 1، 1401، صفحه 47-60]

ر

  • ریزوندی، پریسا بررسی تأثیرآموزش به شیوه همیاری بر رشد اجتماعی و مهارت‌های ارتباطی دانش‌آموزان دختر متوسطه اول شهر کرمانشاه [دوره 1، شماره 1، 1401، صفحه 123-133]
  • رییسی، حمید مقایسه تطبیقی سرفصل برنامه درسی دوره دکتری رشته برنامه‌ریزی درسی دانشگاه شیراز با برنامه درسی دانشگاه‌های برتر جهان [دوره 1، شماره 1، 1401، صفحه 74-88]
  • ریگی حسین ابادی، وحید تاثیر آموزش مبتنی بر تصویرسازی ذهنی بر ماندگاری مفاهیم و مطالب درس ریاضی(مدل تونی بوزان) [(مقالات آماده انتشار)]

ز

  • زرین، اعظم واکاوی هویت برنامه درسی آموزش عالی در عصر انقلاب صنعتی چهارم [دوره 1، شماره 2، 1401، صفحه 57-84]
  • زمانی، اصغر ساخت و اعتبارسنجی مقیاس ارزشیابی از درس برای رشته‌های علوم انسانی دانشگاه‌های کشور [دوره 1، شماره 2، 1401، صفحه 1-31]
  • زمانیان، عیسی جایگاه مولفه‌های دانشگاه مسئولیت‌پذیر اجتماعی در دانشگاه بوعلی‌سینا همدان مورد مطالعه: دانشکده علوم انسانی [دوره 1، شماره 1، 1401، صفحه 89-107]

س

  • سادات خاکباز، عظیمه جایگاه مولفه‌های دانشگاه مسئولیت‌پذیر اجتماعی در دانشگاه بوعلی‌سینا همدان مورد مطالعه: دانشکده علوم انسانی [دوره 1، شماره 1، 1401، صفحه 89-107]
  • سوری، حسین بررسی رابطه برنامه‌درسی ضمنی با بهزیستی تحصیلی: نقش میانجی خودپنداره تحصیلی [دوره 1، شماره 1، 1401، صفحه 108-123]

ش

  • شادی، صدیقه رویکرد فراترکیب به الزامات اثربخشی درس کارآموزی رشته‌های فنی- مهندسی [دوره 1، شماره 2، 1401، صفحه 101-119]
  • شادی، صدیقه مدل یابی روابط ساختاری میان سبک‌ تفکّر معلم ها با سبک یادگیری دانش آموزان در دوره اول متوسطه شهرستان بهبهان [(مقالات آماده انتشار)]

ص

  • صادقی، علیرضا طراحی برنامه درسی فعالیت‌های فوق برنامه دانشگاه فرهنگیان؛ یک مطالعه داده‌بنیاد [دوره 1، شماره 1، 1401، صفحه 47-60]
  • صفارحیدری، حجت بررسی موانع و زمینه‌های مناسب کاربرد روش تدریس سقراطی در کلاس‌های درس (از دیدگاه دبیران شهرستان ساری) [دوره 1، شماره 1، 1401، صفحه 61-73]
  • صمدی، پروین ارائه چارچوب مفهومی برنامه درسی مسأله‌محور مبتنی بر رویکرد زیبایی‌شناسی: یک مطالعه مبتنی بر سنتزپژوهی [دوره 1، شماره 2، 1401، صفحه 201-226]

ع

  • عابدینی بلترک، میمنت تأثیر آموزش به شیوه کلاس درس معکوس بر عملکرد تحصیلی و نگرش نسبت به درس علوم در دانش ‏آموزان پایه ششم [(مقالات آماده انتشار)]
  • علایی، سعید تحلیل برنامه درسی دوره کارشناسی علوم ورزشی با نیازهای دانشجویان [دوره 1، شماره 2، 1401، صفحه 120-137]

ف

  • فضلعلی زاده، رضا تاثیر یادگیری معکوس بر تفکر خلاق دانش آموزان پسر پایه پنجم دوره ابتدایی [(مقالات آماده انتشار)]
  • فلاحتداری، محسن شناسایی مولفه‌ها و خرده‌مولفه‌های برنامه درسی آینده‌پژوهانه و تحلیل جایگاه آن در اسناد بالادستی آموزش و پرورش [دوره 1، شماره 1، 1401، صفحه 18-36]

ک

  • کریمی، ایمان ارزشیابی آموزش مجازی ریاضی به روش خبرگی و نقادی آموزشی؛ مطالعه موردی: تدریس هندسه پایه نهم در دوران کووید19 [دوره 1، شماره 2، 1401، صفحه 139-161]
  • کریمی، بهنام برنامه درسی و توسعه؛ از منظر ساحت تربیتی اقتصادی-حرفه‌ای [دوره 1، شماره 2، 1401، صفحه 181-200]

م

  • محمدی، علی اصغر تأثیر آموزش به شیوه کلاس درس معکوس بر عملکرد تحصیلی و نگرش نسبت به درس علوم در دانش ‏آموزان پایه ششم [(مقالات آماده انتشار)]
  • محمدی، مهدی مقایسه تطبیقی سرفصل برنامه درسی دوره دکتری رشته برنامه‌ریزی درسی دانشگاه شیراز با برنامه درسی دانشگاه‌های برتر جهان [دوره 1، شماره 1، 1401، صفحه 74-88]
  • محمدی، مهدی رویکرد فراترکیب به الزامات اثربخشی درس کارآموزی رشته‌های فنی- مهندسی [دوره 1، شماره 2، 1401، صفحه 101-119]
  • محمدی، مهدی واکاوری حس تعلق به مدرسه در دوران پساکرونا-مورد مطالعه: دوره دوم ابتدایی [(مقالات آماده انتشار)]
  • محمودی نژاد، سلیمان شناسایی فوائد طرح «مدرسه به‌عنوان کانون تربیتی محله» از دیدگاه گروه‌های همیار(مورد مطالعه: مدارس دوره ابتدایی شهرستان مهاباد) [دوره 1، شماره 2، 1401، صفحه 85-99]
  • مرزوقی، رحمت اله مدل یابی روابط ساختاری میان سبک‌ تفکّر معلم ها با سبک یادگیری دانش آموزان در دوره اول متوسطه شهرستان بهبهان [(مقالات آماده انتشار)]
  • مسگرپور، مرضیه واکاوری حس تعلق به مدرسه در دوران پساکرونا-مورد مطالعه: دوره دوم ابتدایی [(مقالات آماده انتشار)]
  • منصوری، سیروس تأثیر آموزش با استفاده از چندرسانه‌ای بر علاقه به درس و عملکرد تحصیلی درس علوم تجربی دانش‌آموزان پایه پنجم ابتدایی [دوره 1، شماره 1، 1401، صفحه 37-46]
  • مهرمحمدی، محمود برنامه درسی و توسعه؛ از منظر ساحت تربیتی اقتصادی-حرفه‌ای [دوره 1، شماره 2، 1401، صفحه 181-200]

ن

  • نادریان جهرمی، مسعود تحلیل برنامه درسی دوره کارشناسی علوم ورزشی با نیازهای دانشجویان [دوره 1، شماره 2، 1401، صفحه 120-137]
  • ناصری جهرمی، رضا مقایسه تطبیقی سرفصل برنامه درسی دوره دکتری رشته برنامه‌ریزی درسی دانشگاه شیراز با برنامه درسی دانشگاه‌های برتر جهان [دوره 1، شماره 1، 1401، صفحه 74-88]
  • ناصری جهرمی، رضا رویکرد فراترکیب به الزامات اثربخشی درس کارآموزی رشته‌های فنی- مهندسی [دوره 1، شماره 2، 1401، صفحه 101-119]
  • ناصری جهرمی، رضا واکاوری حس تعلق به مدرسه در دوران پساکرونا-مورد مطالعه: دوره دوم ابتدایی [(مقالات آماده انتشار)]
  • نبیی، پرستو واکاوری حس تعلق به مدرسه در دوران پساکرونا-مورد مطالعه: دوره دوم ابتدایی [(مقالات آماده انتشار)]
  • نصراصفهانی، احمدرضا شناسایی شاخص های مطلوب عنصر زمان آموزش در برنامه درسی رشته‌های علوم انسانی دانشگاهی و سنجش میزان بکارگیری این شاخص ها در نظام آموزش عالی ایران (یک مطالعه ترکیبی) [دوره 1، شماره 1، 1401، صفحه 1-17]
  • نصراصفهانی، احمدرضا ساخت و اعتبارسنجی مقیاس ارزشیابی از درس برای رشته‌های علوم انسانی دانشگاه‌های کشور [دوره 1، شماره 2، 1401، صفحه 1-31]
  • نیلی احمدآبادی، محمدرضا ارزشیابی آموزش مجازی ریاضی به روش خبرگی و نقادی آموزشی؛ مطالعه موردی: تدریس هندسه پایه نهم در دوران کووید19 [دوره 1، شماره 2، 1401، صفحه 139-161]

ه

  • هاشمی مقدم، نسیبه بررسی رابطه برنامه‌درسی ضمنی با بهزیستی تحصیلی: نقش میانجی خودپنداره تحصیلی [دوره 1، شماره 1، 1401، صفحه 108-123]

ی

  • یادگارزاده، غلامرضا واکاوی هویت برنامه درسی آموزش عالی در عصر انقلاب صنعتی چهارم [دوره 1، شماره 2، 1401، صفحه 57-84]
  • یوسف زاده چوسری، محمدرضا جایگاه مولفه‌های دانشگاه مسئولیت‌پذیر اجتماعی در دانشگاه بوعلی‌سینا همدان مورد مطالعه: دانشکده علوم انسانی [دوره 1، شماره 1، 1401، صفحه 89-107]