آ

  • آزمون تیمز ارزیابی محتوای کتاب درسی ریاضیات چهارم دوره ابتدایی با توجه به شاخص‌های آزمون تیمز [دوره 1، شماره 2، 1401، صفحه 32-55]
  • آموزش با استفاده از چندرسانه‌ای تأثیر آموزش با استفاده از چندرسانه‌ای بر علاقه به درس و عملکرد تحصیلی درس علوم تجربی دانش‌آموزان پایه پنجم ابتدایی [دوره 1، شماره 1، 1401، صفحه 37-46]
  • آموزش مبتنی بر همیاری بررسی تأثیرآموزش به شیوه همیاری بر رشد اجتماعی و مهارت‌های ارتباطی دانش‌آموزان دختر متوسطه اول شهر کرمانشاه [دوره 1، شماره 1، 1401، صفحه 123-133]
  • آموزش مجازی ارزشیابی آموزش مجازی ریاضی به روش خبرگی و نقادی آموزشی؛ مطالعه موردی: تدریس هندسه پایه نهم در دوران کووید19 [دوره 1، شماره 2، 1401، صفحه 139-161]
  • آموزش معکوس تأثیر آموزش به شیوه کلاس درس معکوس بر عملکرد تحصیلی و نگرش نسبت به درس علوم در دانش ‏آموزان پایه ششم [(مقالات آماده انتشار)]
  • آموزش مهندسی رویکرد فراترکیب به الزامات اثربخشی درس کارآموزی رشته‌های فنی- مهندسی [دوره 1، شماره 2، 1401، صفحه 101-119]
  • آموزش هندسه ریاضی نهم ارزشیابی آموزش مجازی ریاضی به روش خبرگی و نقادی آموزشی؛ مطالعه موردی: تدریس هندسه پایه نهم در دوران کووید19 [دوره 1، شماره 2، 1401، صفحه 139-161]
  • آموزش و پرورش شناسایی مولفه‌ها و خرده‌مولفه‌های برنامه درسی آینده‌پژوهانه و تحلیل جایگاه آن در اسناد بالادستی آموزش و پرورش [دوره 1، شماره 1، 1401، صفحه 18-36]

ا

  • اثربخشی رویکرد فراترکیب به الزامات اثربخشی درس کارآموزی رشته‌های فنی- مهندسی [دوره 1، شماره 2، 1401، صفحه 101-119]
  • ارزشیابی ساخت و اعتبارسنجی مقیاس ارزشیابی از درس برای رشته‌های علوم انسانی دانشگاه‌های کشور [دوره 1، شماره 2، 1401، صفحه 1-31]
  • ارزشیابی ارزشیابی آموزش مجازی ریاضی به روش خبرگی و نقادی آموزشی؛ مطالعه موردی: تدریس هندسه پایه نهم در دوران کووید19 [دوره 1، شماره 2، 1401، صفحه 139-161]
  • اسناد بالادستی شناسایی مولفه‌ها و خرده‌مولفه‌های برنامه درسی آینده‌پژوهانه و تحلیل جایگاه آن در اسناد بالادستی آموزش و پرورش [دوره 1، شماره 1، 1401، صفحه 18-36]
  • اعتباریابی ساخت و اعتبارسنجی مقیاس ارزشیابی از درس برای رشته‌های علوم انسانی دانشگاه‌های کشور [دوره 1، شماره 2، 1401، صفحه 1-31]
  • انقلاب صنعتی چهارم واکاوی هویت برنامه درسی آموزش عالی در عصر انقلاب صنعتی چهارم [دوره 1، شماره 2، 1401، صفحه 57-84]

ب

  • برنامه درسی شناسایی شاخص های مطلوب عنصر زمان آموزش در برنامه درسی رشته‌های علوم انسانی دانشگاهی و سنجش میزان بکارگیری این شاخص ها در نظام آموزش عالی ایران (یک مطالعه ترکیبی) [دوره 1، شماره 1، 1401، صفحه 1-17]
  • برنامه درسی ساخت و اعتبارسنجی مقیاس ارزشیابی از درس برای رشته‌های علوم انسانی دانشگاه‌های کشور [دوره 1، شماره 2، 1401، صفحه 1-31]
  • برنامه درسی تحلیل برنامه درسی دوره کارشناسی علوم ورزشی با نیازهای دانشجویان [دوره 1، شماره 2، 1401، صفحه 120-137]
  • برنامه درسی برنامه درسی و توسعه؛ از منظر ساحت تربیتی اقتصادی-حرفه‌ای [دوره 1، شماره 2، 1401، صفحه 181-200]
  • برنامه درسی آموزش عالی واکاوی هویت برنامه درسی آموزش عالی در عصر انقلاب صنعتی چهارم [دوره 1، شماره 2، 1401، صفحه 57-84]
  • برنامه درسی آینده‌پژوهانه شناسایی مولفه‌ها و خرده‌مولفه‌های برنامه درسی آینده‌پژوهانه و تحلیل جایگاه آن در اسناد بالادستی آموزش و پرورش [دوره 1، شماره 1، 1401، صفحه 18-36]
  • برنامه درسی ضمنی بررسی رابطه برنامه‌درسی ضمنی با بهزیستی تحصیلی: نقش میانجی خودپنداره تحصیلی [دوره 1، شماره 1، 1401، صفحه 108-123]
  • برنامه درسی فوق برنامه طراحی برنامه درسی فعالیت‌های فوق برنامه دانشگاه فرهنگیان؛ یک مطالعه داده‌بنیاد [دوره 1، شماره 1، 1401، صفحه 47-60]
  • برنامه درسی مسئله محور ارائه چارچوب مفهومی برنامه درسی مسأله‌محور مبتنی بر رویکرد زیبایی‌شناسی: یک مطالعه مبتنی بر سنتزپژوهی [دوره 1، شماره 2، 1401، صفحه 201-226]
  • برنامه شاد ارزشیابی آموزش مجازی ریاضی به روش خبرگی و نقادی آموزشی؛ مطالعه موردی: تدریس هندسه پایه نهم در دوران کووید19 [دوره 1، شماره 2، 1401، صفحه 139-161]
  • برنامه ویژه مدرسه (بوم) بررسی محتوا و اجرای طرح برنامه ویژه مدرسه (بوم) با تکیه بر تجارب مدیران و معلمان دوره دوم ابتدایی شهر بوکان [دوره 1، شماره 1، 1401، صفحه 134-145]
  • بعد شناختی ارزیابی محتوای کتاب درسی ریاضیات چهارم دوره ابتدایی با توجه به شاخص‌های آزمون تیمز [دوره 1، شماره 2، 1401، صفحه 32-55]
  • بعد محتوایی ارزیابی محتوای کتاب درسی ریاضیات چهارم دوره ابتدایی با توجه به شاخص‌های آزمون تیمز [دوره 1، شماره 2، 1401، صفحه 32-55]
  • بهزیستی تحصیلی بررسی رابطه برنامه‌درسی ضمنی با بهزیستی تحصیلی: نقش میانجی خودپنداره تحصیلی [دوره 1، شماره 1، 1401، صفحه 108-123]

پ

  • پسا کرونا واکاوری حس تعلق به مدرسه در دوران پساکرونا-مورد مطالعه: دوره دوم ابتدایی [(مقالات آماده انتشار)]

ت

  • تیپ های شخصیتی تبیین مدل زبان‌شناسی تربیتی در برنامۀ درسی تربیت‌معلم دورۀ ابتدایی بر اساس هوش هیجانی، مهارت‌های ارتباطی و تیپ‌های شخصیتی [دوره 1، شماره 2، 1401، صفحه 163-179]
  • تحلیل محتوا شناسایی مولفه‌ها و خرده‌مولفه‌های برنامه درسی آینده‌پژوهانه و تحلیل جایگاه آن در اسناد بالادستی آموزش و پرورش [دوره 1، شماره 1، 1401، صفحه 18-36]
  • تربیت فنی-حرفه‌ای برنامه درسی و توسعه؛ از منظر ساحت تربیتی اقتصادی-حرفه‌ای [دوره 1، شماره 2، 1401، صفحه 181-200]
  • تربیت فن-نوآورانه برنامه درسی و توسعه؛ از منظر ساحت تربیتی اقتصادی-حرفه‌ای [دوره 1، شماره 2، 1401، صفحه 181-200]
  • تربیت معلم تبیین مدل زبان‌شناسی تربیتی در برنامۀ درسی تربیت‌معلم دورۀ ابتدایی بر اساس هوش هیجانی، مهارت‌های ارتباطی و تیپ‌های شخصیتی [دوره 1، شماره 2، 1401، صفحه 163-179]
  • تفکر خلاق تاثیر یادگیری معکوس بر تفکر خلاق دانش آموزان پسر پایه پنجم دوره ابتدایی [(مقالات آماده انتشار)]
  • توسعه برنامه درسی و توسعه؛ از منظر ساحت تربیتی اقتصادی-حرفه‌ای [دوره 1، شماره 2، 1401، صفحه 181-200]

چ

  • چالش‌های اجرایی بررسی محتوا و اجرای طرح برنامه ویژه مدرسه (بوم) با تکیه بر تجارب مدیران و معلمان دوره دوم ابتدایی شهر بوکان [دوره 1، شماره 1، 1401، صفحه 134-145]
  • چهارم ابتدایی ارزیابی محتوای کتاب درسی ریاضیات چهارم دوره ابتدایی با توجه به شاخص‌های آزمون تیمز [دوره 1، شماره 2، 1401، صفحه 32-55]

ح

  • حس تعلق واکاوری حس تعلق به مدرسه در دوران پساکرونا-مورد مطالعه: دوره دوم ابتدایی [(مقالات آماده انتشار)]

خ

  • خبرگی و نقّادی آموزشی ارزشیابی آموزش مجازی ریاضی به روش خبرگی و نقادی آموزشی؛ مطالعه موردی: تدریس هندسه پایه نهم در دوران کووید19 [دوره 1، شماره 2، 1401، صفحه 139-161]
  • خرد فن-نوآورانه برنامه درسی و توسعه؛ از منظر ساحت تربیتی اقتصادی-حرفه‌ای [دوره 1، شماره 2، 1401، صفحه 181-200]
  • خودپنداره تحصیلی بررسی رابطه برنامه‌درسی ضمنی با بهزیستی تحصیلی: نقش میانجی خودپنداره تحصیلی [دوره 1، شماره 1، 1401، صفحه 108-123]

د

  • دانش‌آموز واکاوری حس تعلق به مدرسه در دوران پساکرونا-مورد مطالعه: دوره دوم ابتدایی [(مقالات آماده انتشار)]
  • دانشگاه ساخت و اعتبارسنجی مقیاس ارزشیابی از درس برای رشته‌های علوم انسانی دانشگاه‌های کشور [دوره 1، شماره 2، 1401، صفحه 1-31]
  • دانشگاه فرهنگیان طراحی برنامه درسی فعالیت‌های فوق برنامه دانشگاه فرهنگیان؛ یک مطالعه داده‌بنیاد [دوره 1، شماره 1، 1401، صفحه 47-60]
  • دانشگاه مسئولیت‌پذیر اجتماعی جایگاه مولفه‌های دانشگاه مسئولیت‌پذیر اجتماعی در دانشگاه بوعلی‌سینا همدان مورد مطالعه: دانشکده علوم انسانی [دوره 1، شماره 1، 1401، صفحه 89-107]
  • دانشگاه نسل‌چهارم جایگاه مولفه‌های دانشگاه مسئولیت‌پذیر اجتماعی در دانشگاه بوعلی‌سینا همدان مورد مطالعه: دانشکده علوم انسانی [دوره 1، شماره 1، 1401، صفحه 89-107]
  • دبیر. گفت‌وگو بررسی موانع و زمینه‌های مناسب کاربرد روش تدریس سقراطی در کلاس‌های درس (از دیدگاه دبیران شهرستان ساری) [دوره 1، شماره 1، 1401، صفحه 61-73]
  • درس ساخت و اعتبارسنجی مقیاس ارزشیابی از درس برای رشته‌های علوم انسانی دانشگاه‌های کشور [دوره 1، شماره 2، 1401، صفحه 1-31]
  • دوره ابتدایی تأثیر آموزش با استفاده از چندرسانه‌ای بر علاقه به درس و عملکرد تحصیلی درس علوم تجربی دانش‌آموزان پایه پنجم ابتدایی [دوره 1، شماره 1، 1401، صفحه 37-46]
  • دوره ابتدایی تاثیر یادگیری معکوس بر تفکر خلاق دانش آموزان پسر پایه پنجم دوره ابتدایی [(مقالات آماده انتشار)]
  • دوره دکتری مقایسه تطبیقی سرفصل برنامه درسی دوره دکتری رشته برنامه‌ریزی درسی دانشگاه شیراز با برنامه درسی دانشگاه‌های برتر جهان [دوره 1، شماره 1، 1401، صفحه 74-88]
  • دوره دوم ابتدایی واکاوری حس تعلق به مدرسه در دوران پساکرونا-مورد مطالعه: دوره دوم ابتدایی [(مقالات آماده انتشار)]

ر

  • رابطه ساختاری مدل یابی روابط ساختاری میان سبک‌ تفکّر معلم ها با سبک یادگیری دانش آموزان در دوره اول متوسطه شهرستان بهبهان [(مقالات آماده انتشار)]
  • رشته برنامه‌ریزی درسی مقایسه تطبیقی سرفصل برنامه درسی دوره دکتری رشته برنامه‌ریزی درسی دانشگاه شیراز با برنامه درسی دانشگاه‌های برتر جهان [دوره 1، شماره 1، 1401، صفحه 74-88]
  • رشته های علوم انسانی دانشگاه ها شناسایی شاخص های مطلوب عنصر زمان آموزش در برنامه درسی رشته‌های علوم انسانی دانشگاهی و سنجش میزان بکارگیری این شاخص ها در نظام آموزش عالی ایران (یک مطالعه ترکیبی) [دوره 1، شماره 1، 1401، صفحه 1-17]
  • رشد اجتماعی بررسی تأثیرآموزش به شیوه همیاری بر رشد اجتماعی و مهارت‌های ارتباطی دانش‌آموزان دختر متوسطه اول شهر کرمانشاه [دوره 1، شماره 1، 1401، صفحه 123-133]
  • روش تدریس بررسی موانع و زمینه‌های مناسب کاربرد روش تدریس سقراطی در کلاس‌های درس (از دیدگاه دبیران شهرستان ساری) [دوره 1، شماره 1، 1401، صفحه 61-73]
  • رویکرد هنر و زیبایی شناسی ارائه چارچوب مفهومی برنامه درسی مسأله‌محور مبتنی بر رویکرد زیبایی‌شناسی: یک مطالعه مبتنی بر سنتزپژوهی [دوره 1، شماره 2، 1401، صفحه 201-226]

ز

  • زبان شناسی تربیتی تبیین مدل زبان‌شناسی تربیتی در برنامۀ درسی تربیت‌معلم دورۀ ابتدایی بر اساس هوش هیجانی، مهارت‌های ارتباطی و تیپ‌های شخصیتی [دوره 1، شماره 2، 1401، صفحه 163-179]
  • زمان آموزشی شناسایی شاخص های مطلوب عنصر زمان آموزش در برنامه درسی رشته‌های علوم انسانی دانشگاهی و سنجش میزان بکارگیری این شاخص ها در نظام آموزش عالی ایران (یک مطالعه ترکیبی) [دوره 1، شماره 1، 1401، صفحه 1-17]

س

  • ساحت اقتصادی-حرفه‌ای برنامه درسی و توسعه؛ از منظر ساحت تربیتی اقتصادی-حرفه‌ای [دوره 1، شماره 2، 1401، صفحه 181-200]
  • سبک یادگیری مدل یابی روابط ساختاری میان سبک‌ تفکّر معلم ها با سبک یادگیری دانش آموزان در دوره اول متوسطه شهرستان بهبهان [(مقالات آماده انتشار)]
  • سبک تفکر مدل یابی روابط ساختاری میان سبک‌ تفکّر معلم ها با سبک یادگیری دانش آموزان در دوره اول متوسطه شهرستان بهبهان [(مقالات آماده انتشار)]
  • سرفصل برنامه درسی مقایسه تطبیقی سرفصل برنامه درسی دوره دکتری رشته برنامه‌ریزی درسی دانشگاه شیراز با برنامه درسی دانشگاه‌های برتر جهان [دوره 1، شماره 1، 1401، صفحه 74-88]
  • سقراط بررسی موانع و زمینه‌های مناسب کاربرد روش تدریس سقراطی در کلاس‌های درس (از دیدگاه دبیران شهرستان ساری) [دوره 1، شماره 1، 1401، صفحه 61-73]
  • سنتزپژوهی ارائه چارچوب مفهومی برنامه درسی مسأله‌محور مبتنی بر رویکرد زیبایی‌شناسی: یک مطالعه مبتنی بر سنتزپژوهی [دوره 1، شماره 2، 1401، صفحه 201-226]

ط

  • طراحی برنامه درسی طراحی برنامه درسی فعالیت‌های فوق برنامه دانشگاه فرهنگیان؛ یک مطالعه داده‌بنیاد [دوره 1، شماره 1، 1401، صفحه 47-60]
  • طرح مدرسه شناسایی فوائد طرح «مدرسه به‌عنوان کانون تربیتی محله» از دیدگاه گروه‌های همیار(مورد مطالعه: مدارس دوره ابتدایی شهرستان مهاباد) [دوره 1، شماره 2، 1401، صفحه 85-99]

ع

  • علاقه به درس تأثیر آموزش با استفاده از چندرسانه‌ای بر علاقه به درس و عملکرد تحصیلی درس علوم تجربی دانش‌آموزان پایه پنجم ابتدایی [دوره 1، شماره 1، 1401، صفحه 37-46]
  • علوم انسانی ساخت و اعتبارسنجی مقیاس ارزشیابی از درس برای رشته‌های علوم انسانی دانشگاه‌های کشور [دوره 1، شماره 2، 1401، صفحه 1-31]
  • علوم تجربی تأثیر آموزش با استفاده از چندرسانه‌ای بر علاقه به درس و عملکرد تحصیلی درس علوم تجربی دانش‌آموزان پایه پنجم ابتدایی [دوره 1، شماره 1، 1401، صفحه 37-46]
  • علوم تجربی تاثیر یادگیری معکوس بر تفکر خلاق دانش آموزان پسر پایه پنجم دوره ابتدایی [(مقالات آماده انتشار)]
  • عملکرد تحصیلی تأثیر آموزش با استفاده از چندرسانه‌ای بر علاقه به درس و عملکرد تحصیلی درس علوم تجربی دانش‌آموزان پایه پنجم ابتدایی [دوره 1، شماره 1، 1401، صفحه 37-46]
  • عملکرد تحصیلی تأثیر آموزش به شیوه کلاس درس معکوس بر عملکرد تحصیلی و نگرش نسبت به درس علوم در دانش ‏آموزان پایه ششم [(مقالات آماده انتشار)]
  • عوامل مؤثر بررسی محتوا و اجرای طرح برنامه ویژه مدرسه (بوم) با تکیه بر تجارب مدیران و معلمان دوره دوم ابتدایی شهر بوکان [دوره 1، شماره 1، 1401، صفحه 134-145]

ک

  • کارآموزی رویکرد فراترکیب به الزامات اثربخشی درس کارآموزی رشته‌های فنی- مهندسی [دوره 1، شماره 2، 1401، صفحه 101-119]
  • کانون تربیتی محله شناسایی فوائد طرح «مدرسه به‌عنوان کانون تربیتی محله» از دیدگاه گروه‌های همیار(مورد مطالعه: مدارس دوره ابتدایی شهرستان مهاباد) [دوره 1، شماره 2، 1401، صفحه 85-99]
  • کتاب درسی ریاضیات ارزیابی محتوای کتاب درسی ریاضیات چهارم دوره ابتدایی با توجه به شاخص‌های آزمون تیمز [دوره 1، شماره 2، 1401، صفحه 32-55]

گ

  • گروه‌های همیار شناسایی فوائد طرح «مدرسه به‌عنوان کانون تربیتی محله» از دیدگاه گروه‌های همیار(مورد مطالعه: مدارس دوره ابتدایی شهرستان مهاباد) [دوره 1، شماره 2، 1401، صفحه 85-99]

م

  • مدارس ابتدایی شناسایی فوائد طرح «مدرسه به‌عنوان کانون تربیتی محله» از دیدگاه گروه‌های همیار(مورد مطالعه: مدارس دوره ابتدایی شهرستان مهاباد) [دوره 1، شماره 2، 1401، صفحه 85-99]
  • مدرسه واکاوری حس تعلق به مدرسه در دوران پساکرونا-مورد مطالعه: دوره دوم ابتدایی [(مقالات آماده انتشار)]
  • مزایا بررسی محتوا و اجرای طرح برنامه ویژه مدرسه (بوم) با تکیه بر تجارب مدیران و معلمان دوره دوم ابتدایی شهر بوکان [دوره 1، شماره 1، 1401، صفحه 134-145]
  • مطالعه تطبیقی مقایسه تطبیقی سرفصل برنامه درسی دوره دکتری رشته برنامه‌ریزی درسی دانشگاه شیراز با برنامه درسی دانشگاه‌های برتر جهان [دوره 1، شماره 1، 1401، صفحه 74-88]
  • معایب بررسی محتوا و اجرای طرح برنامه ویژه مدرسه (بوم) با تکیه بر تجارب مدیران و معلمان دوره دوم ابتدایی شهر بوکان [دوره 1، شماره 1، 1401، صفحه 134-145]
  • معلم واکاوری حس تعلق به مدرسه در دوران پساکرونا-مورد مطالعه: دوره دوم ابتدایی [(مقالات آماده انتشار)]
  • مقیاس ساخت و اعتبارسنجی مقیاس ارزشیابی از درس برای رشته‌های علوم انسانی دانشگاه‌های کشور [دوره 1، شماره 2، 1401، صفحه 1-31]
  • مهارت های ارتباطی تبیین مدل زبان‌شناسی تربیتی در برنامۀ درسی تربیت‌معلم دورۀ ابتدایی بر اساس هوش هیجانی، مهارت‌های ارتباطی و تیپ‌های شخصیتی [دوره 1، شماره 2، 1401، صفحه 163-179]
  • مهارت‌های ارتباطی بررسی تأثیرآموزش به شیوه همیاری بر رشد اجتماعی و مهارت‌های ارتباطی دانش‌آموزان دختر متوسطه اول شهر کرمانشاه [دوره 1، شماره 1، 1401، صفحه 123-133]
  • مولفه جایگاه مولفه‌های دانشگاه مسئولیت‌پذیر اجتماعی در دانشگاه بوعلی‌سینا همدان مورد مطالعه: دانشکده علوم انسانی [دوره 1، شماره 1، 1401، صفحه 89-107]

ن

  • نیازهای اجتماعی تحلیل برنامه درسی دوره کارشناسی علوم ورزشی با نیازهای دانشجویان [دوره 1، شماره 2، 1401، صفحه 120-137]
  • نیازهای شغلی تحلیل برنامه درسی دوره کارشناسی علوم ورزشی با نیازهای دانشجویان [دوره 1، شماره 2، 1401، صفحه 120-137]
  • نیازهای علمی تحلیل برنامه درسی دوره کارشناسی علوم ورزشی با نیازهای دانشجویان [دوره 1، شماره 2، 1401، صفحه 120-137]
  • نیازهای فردی تحلیل برنامه درسی دوره کارشناسی علوم ورزشی با نیازهای دانشجویان [دوره 1، شماره 2، 1401، صفحه 120-137]
  • نگرش تأثیر آموزش به شیوه کلاس درس معکوس بر عملکرد تحصیلی و نگرش نسبت به درس علوم در دانش ‏آموزان پایه ششم [(مقالات آماده انتشار)]
  • نگرش به درس علوم تأثیر آموزش به شیوه کلاس درس معکوس بر عملکرد تحصیلی و نگرش نسبت به درس علوم در دانش ‏آموزان پایه ششم [(مقالات آماده انتشار)]

ه

  • هویت واکاوی هویت برنامه درسی آموزش عالی در عصر انقلاب صنعتی چهارم [دوره 1، شماره 2، 1401، صفحه 57-84]
  • هوش هیجانی تبیین مدل زبان‌شناسی تربیتی در برنامۀ درسی تربیت‌معلم دورۀ ابتدایی بر اساس هوش هیجانی، مهارت‌های ارتباطی و تیپ‌های شخصیتی [دوره 1، شماره 2، 1401، صفحه 163-179]

ی

  • یادگیری معکوس تاثیر یادگیری معکوس بر تفکر خلاق دانش آموزان پسر پایه پنجم دوره ابتدایی [(مقالات آماده انتشار)]