آ
-
آزمون تیمز
ارزیابی محتوای کتاب درسی ریاضیات چهارم دوره ابتدایی با توجه به شاخصهای آزمون تیمز [دوره 1، شماره 2، 1401، صفحه 32-55]
-
آموزش با استفاده از چندرسانهای
تأثیر آموزش با استفاده از چندرسانهای بر علاقه به درس و عملکرد تحصیلی درس علوم تجربی دانشآموزان پایه پنجم ابتدایی [دوره 1، شماره 1، 1401، صفحه 37-46]
-
آموزش مبتنی بر همیاری
بررسی تأثیرآموزش به شیوه همیاری بر رشد اجتماعی و مهارتهای ارتباطی دانشآموزان دختر متوسطه اول شهر کرمانشاه [دوره 1، شماره 1، 1401، صفحه 123-133]
-
آموزش مجازی
ارزشیابی آموزش مجازی ریاضی به روش خبرگی و نقادی آموزشی؛ مطالعه موردی: تدریس هندسه پایه نهم در دوران کووید19 [دوره 1، شماره 2، 1401، صفحه 139-161]
-
آموزش معکوس
تأثیر آموزش به شیوه کلاس درس معکوس بر عملکرد تحصیلی و نگرش نسبت به درس علوم در دانش آموزان پایه ششم [(مقالات آماده انتشار)]
-
آموزش مهندسی
رویکرد فراترکیب به الزامات اثربخشی درس کارآموزی رشتههای فنی- مهندسی [دوره 1، شماره 2، 1401، صفحه 101-119]
-
آموزش هندسه ریاضی نهم
ارزشیابی آموزش مجازی ریاضی به روش خبرگی و نقادی آموزشی؛ مطالعه موردی: تدریس هندسه پایه نهم در دوران کووید19 [دوره 1، شماره 2، 1401، صفحه 139-161]
-
آموزش و پرورش
شناسایی مولفهها و خردهمولفههای برنامه درسی آیندهپژوهانه و تحلیل جایگاه آن در اسناد بالادستی آموزش و پرورش [دوره 1، شماره 1، 1401، صفحه 18-36]
ا
-
اثربخشی
رویکرد فراترکیب به الزامات اثربخشی درس کارآموزی رشتههای فنی- مهندسی [دوره 1، شماره 2، 1401، صفحه 101-119]
-
ارزشیابی
ساخت و اعتبارسنجی مقیاس ارزشیابی از درس برای رشتههای علوم انسانی دانشگاههای کشور [دوره 1، شماره 2، 1401، صفحه 1-31]
-
ارزشیابی
ارزشیابی آموزش مجازی ریاضی به روش خبرگی و نقادی آموزشی؛ مطالعه موردی: تدریس هندسه پایه نهم در دوران کووید19 [دوره 1، شماره 2، 1401، صفحه 139-161]
-
اسناد بالادستی
شناسایی مولفهها و خردهمولفههای برنامه درسی آیندهپژوهانه و تحلیل جایگاه آن در اسناد بالادستی آموزش و پرورش [دوره 1، شماره 1، 1401، صفحه 18-36]
-
اعتباریابی
ساخت و اعتبارسنجی مقیاس ارزشیابی از درس برای رشتههای علوم انسانی دانشگاههای کشور [دوره 1، شماره 2، 1401، صفحه 1-31]
-
انقلاب صنعتی چهارم
واکاوی هویت برنامه درسی آموزش عالی در عصر انقلاب صنعتی چهارم [دوره 1، شماره 2، 1401، صفحه 57-84]
ب
-
برنامه درسی
شناسایی شاخص های مطلوب عنصر زمان آموزش در برنامه درسی رشتههای علوم انسانی دانشگاهی و سنجش میزان بکارگیری این شاخص ها در نظام آموزش عالی ایران (یک مطالعه ترکیبی) [دوره 1، شماره 1، 1401، صفحه 1-17]
-
برنامه درسی
ساخت و اعتبارسنجی مقیاس ارزشیابی از درس برای رشتههای علوم انسانی دانشگاههای کشور [دوره 1، شماره 2، 1401، صفحه 1-31]
-
برنامه درسی
تحلیل برنامه درسی دوره کارشناسی علوم ورزشی با نیازهای دانشجویان [دوره 1، شماره 2، 1401، صفحه 120-137]
-
برنامه درسی
برنامه درسی و توسعه؛ از منظر ساحت تربیتی اقتصادی-حرفهای [دوره 1، شماره 2، 1401، صفحه 181-200]
-
برنامه درسی آموزش عالی
واکاوی هویت برنامه درسی آموزش عالی در عصر انقلاب صنعتی چهارم [دوره 1، شماره 2، 1401، صفحه 57-84]
-
برنامه درسی آیندهپژوهانه
شناسایی مولفهها و خردهمولفههای برنامه درسی آیندهپژوهانه و تحلیل جایگاه آن در اسناد بالادستی آموزش و پرورش [دوره 1، شماره 1، 1401، صفحه 18-36]
-
برنامه درسی ضمنی
بررسی رابطه برنامهدرسی ضمنی با بهزیستی تحصیلی: نقش میانجی خودپنداره تحصیلی [دوره 1، شماره 1، 1401، صفحه 108-123]
-
برنامه درسی فوق برنامه
طراحی برنامه درسی فعالیتهای فوق برنامه دانشگاه فرهنگیان؛ یک مطالعه دادهبنیاد [دوره 1، شماره 1، 1401، صفحه 47-60]
-
برنامه درسی مسئله محور
ارائه چارچوب مفهومی برنامه درسی مسألهمحور مبتنی بر رویکرد زیباییشناسی: یک مطالعه مبتنی بر سنتزپژوهی [دوره 1، شماره 2، 1401، صفحه 201-226]
-
برنامه شاد
ارزشیابی آموزش مجازی ریاضی به روش خبرگی و نقادی آموزشی؛ مطالعه موردی: تدریس هندسه پایه نهم در دوران کووید19 [دوره 1، شماره 2، 1401، صفحه 139-161]
-
برنامه ویژه مدرسه (بوم)
بررسی محتوا و اجرای طرح برنامه ویژه مدرسه (بوم) با تکیه بر تجارب مدیران و معلمان دوره دوم ابتدایی شهر بوکان [دوره 1، شماره 1، 1401، صفحه 134-145]
-
بعد شناختی
ارزیابی محتوای کتاب درسی ریاضیات چهارم دوره ابتدایی با توجه به شاخصهای آزمون تیمز [دوره 1، شماره 2، 1401، صفحه 32-55]
-
بعد محتوایی
ارزیابی محتوای کتاب درسی ریاضیات چهارم دوره ابتدایی با توجه به شاخصهای آزمون تیمز [دوره 1، شماره 2، 1401، صفحه 32-55]
-
بهزیستی تحصیلی
بررسی رابطه برنامهدرسی ضمنی با بهزیستی تحصیلی: نقش میانجی خودپنداره تحصیلی [دوره 1، شماره 1، 1401، صفحه 108-123]
پ
-
پسا کرونا
واکاوری حس تعلق به مدرسه در دوران پساکرونا-مورد مطالعه: دوره دوم ابتدایی [(مقالات آماده انتشار)]
ت
-
تیپ های شخصیتی
تبیین مدل زبانشناسی تربیتی در برنامۀ درسی تربیتمعلم دورۀ ابتدایی بر اساس هوش هیجانی، مهارتهای ارتباطی و تیپهای شخصیتی [دوره 1، شماره 2، 1401، صفحه 163-179]
-
تحلیل محتوا
شناسایی مولفهها و خردهمولفههای برنامه درسی آیندهپژوهانه و تحلیل جایگاه آن در اسناد بالادستی آموزش و پرورش [دوره 1، شماره 1، 1401، صفحه 18-36]
-
تربیت فنی-حرفهای
برنامه درسی و توسعه؛ از منظر ساحت تربیتی اقتصادی-حرفهای [دوره 1، شماره 2، 1401، صفحه 181-200]
-
تربیت فن-نوآورانه
برنامه درسی و توسعه؛ از منظر ساحت تربیتی اقتصادی-حرفهای [دوره 1، شماره 2، 1401، صفحه 181-200]
-
تربیت معلم
تبیین مدل زبانشناسی تربیتی در برنامۀ درسی تربیتمعلم دورۀ ابتدایی بر اساس هوش هیجانی، مهارتهای ارتباطی و تیپهای شخصیتی [دوره 1، شماره 2، 1401، صفحه 163-179]
-
تفکر خلاق
تاثیر یادگیری معکوس بر تفکر خلاق دانش آموزان پسر پایه پنجم دوره ابتدایی [(مقالات آماده انتشار)]
-
توسعه
برنامه درسی و توسعه؛ از منظر ساحت تربیتی اقتصادی-حرفهای [دوره 1، شماره 2، 1401، صفحه 181-200]
چ
-
چالشهای اجرایی
بررسی محتوا و اجرای طرح برنامه ویژه مدرسه (بوم) با تکیه بر تجارب مدیران و معلمان دوره دوم ابتدایی شهر بوکان [دوره 1، شماره 1، 1401، صفحه 134-145]
-
چهارم ابتدایی
ارزیابی محتوای کتاب درسی ریاضیات چهارم دوره ابتدایی با توجه به شاخصهای آزمون تیمز [دوره 1، شماره 2، 1401، صفحه 32-55]
ح
-
حس تعلق
واکاوری حس تعلق به مدرسه در دوران پساکرونا-مورد مطالعه: دوره دوم ابتدایی [(مقالات آماده انتشار)]
خ
-
خبرگی و نقّادی آموزشی
ارزشیابی آموزش مجازی ریاضی به روش خبرگی و نقادی آموزشی؛ مطالعه موردی: تدریس هندسه پایه نهم در دوران کووید19 [دوره 1، شماره 2، 1401، صفحه 139-161]
-
خرد فن-نوآورانه
برنامه درسی و توسعه؛ از منظر ساحت تربیتی اقتصادی-حرفهای [دوره 1، شماره 2، 1401، صفحه 181-200]
-
خودپنداره تحصیلی
بررسی رابطه برنامهدرسی ضمنی با بهزیستی تحصیلی: نقش میانجی خودپنداره تحصیلی [دوره 1، شماره 1، 1401، صفحه 108-123]
د
-
دانشآموز
واکاوری حس تعلق به مدرسه در دوران پساکرونا-مورد مطالعه: دوره دوم ابتدایی [(مقالات آماده انتشار)]
-
دانشگاه
ساخت و اعتبارسنجی مقیاس ارزشیابی از درس برای رشتههای علوم انسانی دانشگاههای کشور [دوره 1، شماره 2، 1401، صفحه 1-31]
-
دانشگاه فرهنگیان
طراحی برنامه درسی فعالیتهای فوق برنامه دانشگاه فرهنگیان؛ یک مطالعه دادهبنیاد [دوره 1، شماره 1، 1401، صفحه 47-60]
-
دانشگاه مسئولیتپذیر اجتماعی
جایگاه مولفههای دانشگاه مسئولیتپذیر اجتماعی در دانشگاه بوعلیسینا همدان مورد مطالعه: دانشکده علوم انسانی [دوره 1، شماره 1، 1401، صفحه 89-107]
-
دانشگاه نسلچهارم
جایگاه مولفههای دانشگاه مسئولیتپذیر اجتماعی در دانشگاه بوعلیسینا همدان مورد مطالعه: دانشکده علوم انسانی [دوره 1، شماره 1، 1401، صفحه 89-107]
-
دبیر. گفتوگو
بررسی موانع و زمینههای مناسب کاربرد روش تدریس سقراطی در کلاسهای درس (از دیدگاه دبیران شهرستان ساری) [دوره 1، شماره 1، 1401، صفحه 61-73]
-
درس
ساخت و اعتبارسنجی مقیاس ارزشیابی از درس برای رشتههای علوم انسانی دانشگاههای کشور [دوره 1، شماره 2، 1401، صفحه 1-31]
-
دوره ابتدایی
تأثیر آموزش با استفاده از چندرسانهای بر علاقه به درس و عملکرد تحصیلی درس علوم تجربی دانشآموزان پایه پنجم ابتدایی [دوره 1، شماره 1، 1401، صفحه 37-46]
-
دوره ابتدایی
تاثیر یادگیری معکوس بر تفکر خلاق دانش آموزان پسر پایه پنجم دوره ابتدایی [(مقالات آماده انتشار)]
-
دوره دکتری
مقایسه تطبیقی سرفصل برنامه درسی دوره دکتری رشته برنامهریزی درسی دانشگاه شیراز با برنامه درسی دانشگاههای برتر جهان [دوره 1، شماره 1، 1401، صفحه 74-88]
-
دوره دوم ابتدایی
واکاوری حس تعلق به مدرسه در دوران پساکرونا-مورد مطالعه: دوره دوم ابتدایی [(مقالات آماده انتشار)]
ر
-
رابطه ساختاری
مدل یابی روابط ساختاری میان سبک تفکّر معلم ها با سبک یادگیری دانش آموزان در دوره اول متوسطه شهرستان بهبهان [(مقالات آماده انتشار)]
-
رشته برنامهریزی درسی
مقایسه تطبیقی سرفصل برنامه درسی دوره دکتری رشته برنامهریزی درسی دانشگاه شیراز با برنامه درسی دانشگاههای برتر جهان [دوره 1، شماره 1، 1401، صفحه 74-88]
-
رشته های علوم انسانی دانشگاه ها
شناسایی شاخص های مطلوب عنصر زمان آموزش در برنامه درسی رشتههای علوم انسانی دانشگاهی و سنجش میزان بکارگیری این شاخص ها در نظام آموزش عالی ایران (یک مطالعه ترکیبی) [دوره 1، شماره 1، 1401، صفحه 1-17]
-
رشد اجتماعی
بررسی تأثیرآموزش به شیوه همیاری بر رشد اجتماعی و مهارتهای ارتباطی دانشآموزان دختر متوسطه اول شهر کرمانشاه [دوره 1، شماره 1، 1401، صفحه 123-133]
-
روش تدریس
بررسی موانع و زمینههای مناسب کاربرد روش تدریس سقراطی در کلاسهای درس (از دیدگاه دبیران شهرستان ساری) [دوره 1، شماره 1، 1401، صفحه 61-73]
-
رویکرد هنر و زیبایی شناسی
ارائه چارچوب مفهومی برنامه درسی مسألهمحور مبتنی بر رویکرد زیباییشناسی: یک مطالعه مبتنی بر سنتزپژوهی [دوره 1، شماره 2، 1401، صفحه 201-226]
ز
-
زبان شناسی تربیتی
تبیین مدل زبانشناسی تربیتی در برنامۀ درسی تربیتمعلم دورۀ ابتدایی بر اساس هوش هیجانی، مهارتهای ارتباطی و تیپهای شخصیتی [دوره 1، شماره 2، 1401، صفحه 163-179]
-
زمان آموزشی
شناسایی شاخص های مطلوب عنصر زمان آموزش در برنامه درسی رشتههای علوم انسانی دانشگاهی و سنجش میزان بکارگیری این شاخص ها در نظام آموزش عالی ایران (یک مطالعه ترکیبی) [دوره 1، شماره 1، 1401، صفحه 1-17]
س
-
ساحت اقتصادی-حرفهای
برنامه درسی و توسعه؛ از منظر ساحت تربیتی اقتصادی-حرفهای [دوره 1، شماره 2، 1401، صفحه 181-200]
-
سبک یادگیری
مدل یابی روابط ساختاری میان سبک تفکّر معلم ها با سبک یادگیری دانش آموزان در دوره اول متوسطه شهرستان بهبهان [(مقالات آماده انتشار)]
-
سبک تفکر
مدل یابی روابط ساختاری میان سبک تفکّر معلم ها با سبک یادگیری دانش آموزان در دوره اول متوسطه شهرستان بهبهان [(مقالات آماده انتشار)]
-
سرفصل برنامه درسی
مقایسه تطبیقی سرفصل برنامه درسی دوره دکتری رشته برنامهریزی درسی دانشگاه شیراز با برنامه درسی دانشگاههای برتر جهان [دوره 1، شماره 1، 1401، صفحه 74-88]
-
سقراط
بررسی موانع و زمینههای مناسب کاربرد روش تدریس سقراطی در کلاسهای درس (از دیدگاه دبیران شهرستان ساری) [دوره 1، شماره 1، 1401، صفحه 61-73]
-
سنتزپژوهی
ارائه چارچوب مفهومی برنامه درسی مسألهمحور مبتنی بر رویکرد زیباییشناسی: یک مطالعه مبتنی بر سنتزپژوهی [دوره 1، شماره 2، 1401، صفحه 201-226]
ط
-
طراحی برنامه درسی
طراحی برنامه درسی فعالیتهای فوق برنامه دانشگاه فرهنگیان؛ یک مطالعه دادهبنیاد [دوره 1، شماره 1، 1401، صفحه 47-60]
-
طرح مدرسه
شناسایی فوائد طرح «مدرسه بهعنوان کانون تربیتی محله» از دیدگاه گروههای همیار(مورد مطالعه: مدارس دوره ابتدایی شهرستان مهاباد) [دوره 1، شماره 2، 1401، صفحه 85-99]
ع
-
علاقه به درس
تأثیر آموزش با استفاده از چندرسانهای بر علاقه به درس و عملکرد تحصیلی درس علوم تجربی دانشآموزان پایه پنجم ابتدایی [دوره 1، شماره 1، 1401، صفحه 37-46]
-
علوم انسانی
ساخت و اعتبارسنجی مقیاس ارزشیابی از درس برای رشتههای علوم انسانی دانشگاههای کشور [دوره 1، شماره 2، 1401، صفحه 1-31]
-
علوم تجربی
تأثیر آموزش با استفاده از چندرسانهای بر علاقه به درس و عملکرد تحصیلی درس علوم تجربی دانشآموزان پایه پنجم ابتدایی [دوره 1، شماره 1، 1401، صفحه 37-46]
-
علوم تجربی
تاثیر یادگیری معکوس بر تفکر خلاق دانش آموزان پسر پایه پنجم دوره ابتدایی [(مقالات آماده انتشار)]
-
عملکرد تحصیلی
تأثیر آموزش با استفاده از چندرسانهای بر علاقه به درس و عملکرد تحصیلی درس علوم تجربی دانشآموزان پایه پنجم ابتدایی [دوره 1، شماره 1، 1401، صفحه 37-46]
-
عملکرد تحصیلی
تأثیر آموزش به شیوه کلاس درس معکوس بر عملکرد تحصیلی و نگرش نسبت به درس علوم در دانش آموزان پایه ششم [(مقالات آماده انتشار)]
-
عوامل مؤثر
بررسی محتوا و اجرای طرح برنامه ویژه مدرسه (بوم) با تکیه بر تجارب مدیران و معلمان دوره دوم ابتدایی شهر بوکان [دوره 1، شماره 1، 1401، صفحه 134-145]
ک
-
کارآموزی
رویکرد فراترکیب به الزامات اثربخشی درس کارآموزی رشتههای فنی- مهندسی [دوره 1، شماره 2، 1401، صفحه 101-119]
-
کانون تربیتی محله
شناسایی فوائد طرح «مدرسه بهعنوان کانون تربیتی محله» از دیدگاه گروههای همیار(مورد مطالعه: مدارس دوره ابتدایی شهرستان مهاباد) [دوره 1، شماره 2، 1401، صفحه 85-99]
-
کتاب درسی ریاضیات
ارزیابی محتوای کتاب درسی ریاضیات چهارم دوره ابتدایی با توجه به شاخصهای آزمون تیمز [دوره 1، شماره 2، 1401، صفحه 32-55]
گ
-
گروههای همیار
شناسایی فوائد طرح «مدرسه بهعنوان کانون تربیتی محله» از دیدگاه گروههای همیار(مورد مطالعه: مدارس دوره ابتدایی شهرستان مهاباد) [دوره 1، شماره 2، 1401، صفحه 85-99]
م
-
مدارس ابتدایی
شناسایی فوائد طرح «مدرسه بهعنوان کانون تربیتی محله» از دیدگاه گروههای همیار(مورد مطالعه: مدارس دوره ابتدایی شهرستان مهاباد) [دوره 1، شماره 2، 1401، صفحه 85-99]
-
مدرسه
واکاوری حس تعلق به مدرسه در دوران پساکرونا-مورد مطالعه: دوره دوم ابتدایی [(مقالات آماده انتشار)]
-
مزایا
بررسی محتوا و اجرای طرح برنامه ویژه مدرسه (بوم) با تکیه بر تجارب مدیران و معلمان دوره دوم ابتدایی شهر بوکان [دوره 1، شماره 1، 1401، صفحه 134-145]
-
مطالعه تطبیقی
مقایسه تطبیقی سرفصل برنامه درسی دوره دکتری رشته برنامهریزی درسی دانشگاه شیراز با برنامه درسی دانشگاههای برتر جهان [دوره 1، شماره 1، 1401، صفحه 74-88]
-
معایب
بررسی محتوا و اجرای طرح برنامه ویژه مدرسه (بوم) با تکیه بر تجارب مدیران و معلمان دوره دوم ابتدایی شهر بوکان [دوره 1، شماره 1، 1401، صفحه 134-145]
-
معلم
واکاوری حس تعلق به مدرسه در دوران پساکرونا-مورد مطالعه: دوره دوم ابتدایی [(مقالات آماده انتشار)]
-
مقیاس
ساخت و اعتبارسنجی مقیاس ارزشیابی از درس برای رشتههای علوم انسانی دانشگاههای کشور [دوره 1، شماره 2، 1401، صفحه 1-31]
-
مهارت های ارتباطی
تبیین مدل زبانشناسی تربیتی در برنامۀ درسی تربیتمعلم دورۀ ابتدایی بر اساس هوش هیجانی، مهارتهای ارتباطی و تیپهای شخصیتی [دوره 1، شماره 2، 1401، صفحه 163-179]
-
مهارتهای ارتباطی
بررسی تأثیرآموزش به شیوه همیاری بر رشد اجتماعی و مهارتهای ارتباطی دانشآموزان دختر متوسطه اول شهر کرمانشاه [دوره 1، شماره 1، 1401، صفحه 123-133]
-
مولفه
جایگاه مولفههای دانشگاه مسئولیتپذیر اجتماعی در دانشگاه بوعلیسینا همدان مورد مطالعه: دانشکده علوم انسانی [دوره 1، شماره 1، 1401، صفحه 89-107]
ن
-
نیازهای اجتماعی
تحلیل برنامه درسی دوره کارشناسی علوم ورزشی با نیازهای دانشجویان [دوره 1، شماره 2، 1401، صفحه 120-137]
-
نیازهای شغلی
تحلیل برنامه درسی دوره کارشناسی علوم ورزشی با نیازهای دانشجویان [دوره 1، شماره 2، 1401، صفحه 120-137]
-
نیازهای علمی
تحلیل برنامه درسی دوره کارشناسی علوم ورزشی با نیازهای دانشجویان [دوره 1، شماره 2، 1401، صفحه 120-137]
-
نیازهای فردی
تحلیل برنامه درسی دوره کارشناسی علوم ورزشی با نیازهای دانشجویان [دوره 1، شماره 2، 1401، صفحه 120-137]
-
نگرش
تأثیر آموزش به شیوه کلاس درس معکوس بر عملکرد تحصیلی و نگرش نسبت به درس علوم در دانش آموزان پایه ششم [(مقالات آماده انتشار)]
-
نگرش به درس علوم
تأثیر آموزش به شیوه کلاس درس معکوس بر عملکرد تحصیلی و نگرش نسبت به درس علوم در دانش آموزان پایه ششم [(مقالات آماده انتشار)]
ه
-
هویت
واکاوی هویت برنامه درسی آموزش عالی در عصر انقلاب صنعتی چهارم [دوره 1، شماره 2، 1401، صفحه 57-84]
-
هوش هیجانی
تبیین مدل زبانشناسی تربیتی در برنامۀ درسی تربیتمعلم دورۀ ابتدایی بر اساس هوش هیجانی، مهارتهای ارتباطی و تیپهای شخصیتی [دوره 1، شماره 2، 1401، صفحه 163-179]
ی
-
یادگیری معکوس
تاثیر یادگیری معکوس بر تفکر خلاق دانش آموزان پسر پایه پنجم دوره ابتدایی [(مقالات آماده انتشار)]
عبارت مورد نظر شما با هیچ یک از موارد همخوانی ندارد