دوره و شماره: دوره 1، شماره 1، شهریور 1403، صفحه 1-199 
شناسایی شاخص های مطلوب عنصر زمان آموزش در برنامه درسی رشته‌های علوم انسانی دانشگاهی و سنجش میزان بکارگیری این شاخص ها در نظام آموزش عالی ایران (یک مطالعه ترکیبی)

صفحه 1-24

مصطفی باقریان فر؛ احمدرضا نصراصفهانی


شناسایی مولفه‌ها و خرده‌مولفه‌های برنامه درسی آینده‌پژوهانه و تحلیل جایگاه آن در اسناد بالادستی آموزش و پرورش

صفحه 25-50

محسن دیبایی صابر؛ محسن فلاحتداری


تأثیر آموزش با استفاده از چندرسانه‌ای بر علاقه به درس و عملکرد تحصیلی درس علوم تجربی دانش‌آموزان پایه پنجم ابتدایی

صفحه 51-63

سیروس منصوری؛ طاهره خدایی


طراحی برنامه درسی فعالیت‌های فوق برنامه دانشگاه فرهنگیان؛ یک مطالعه داده‌بنیاد

صفحه 64-82

سیده بتول حسینی؛ علیرضا صادقی؛ علی اکبر خسروی بابادی؛ مهدی دوایی


بررسی موانع و زمینه‌های مناسب کاربرد روش تدریس سقراطی در کلاس‌های درس (از دیدگاه دبیران شهرستان ساری)

صفحه 83-99

حجت صفارحیدری؛ سید علی اکبر حسینی


مقایسه تطبیقی سرفصل برنامه درسی دوره دکتری رشته برنامه‌ریزی درسی دانشگاه شیراز با برنامه درسی دانشگاه‌های برتر جهان

صفحه 100-119

مهدی محمدی؛ رضا ناصری جهرمی؛ حمید رییسی؛ سولماز خادمی


جایگاه مولفه‌های دانشگاه مسئولیت‌پذیر اجتماعی در دانشگاه بوعلی‌سینا همدان مورد مطالعه: دانشکده علوم انسانی

صفحه 120-146

محمدرضا یوسف زاده چوسری؛ عیسی زمانیان؛ عظیمه سادات خاکباز


بررسی رابطه برنامه‌درسی ضمنی با بهزیستی تحصیلی: نقش میانجی خودپنداره تحصیلی

صفحه 147-167

حسین سوری؛ نسیبه هاشمی مقدم؛ فرانک امیدیان


بررسی تأثیرآموزش به شیوه همیاری بر رشد اجتماعی و مهارت‌های ارتباطی دانش‌آموزان دختر متوسطه اول شهر کرمانشاه

صفحه 169-182

پریسا ریزوندی؛ محمدرضا امام جمعه


بررسی محتوا و اجرای طرح برنامه ویژه مدرسه (بوم) با تکیه بر تجارب مدیران و معلمان دوره دوم ابتدایی شهر بوکان

صفحه 183-199

شلر بهبودی؛ ادریس اسلامی


تاثیر آموزش مبتنی بر تصویرسازی ذهنی بر ماندگاری مفاهیم و مطالب درس ریاضی(مدل تونی بوزان)

صفحه 200-221

علیرضا حیدرزادگان؛ وحید ریگی حسین ابادی؛ مهدی آژینی؛ محسن رستمی مال خلیفه


شناسایی مؤلفه های برنامه درسی شایستگی محور جهت پرورش اشتغال پذیری در آموزش عالی: یک مطالعه مروری

صفحه 222-237

محمدرضا فیلی