• ورود به سامانه
  • ثبت نام
  • English

توسعه برنامه درسی

جستجوی پیشرفته
  • صفحه اصلی
  • مرور
    • شماره جاری
    • بر اساس شماره‌های نشریه
    • بر اساس نویسندگان
    • بر اساس موضوعات
    • نمایه نویسندگان
    • نمایه کلیدواژه ها
  • اطلاعات نشریه
    • درباره نشریه
    • اهداف و چشم انداز
    • اعضای هیات تحریریه
    • اصول اخلاقی انتشار مقاله
    • بانک ها و نمایه نامه ها
    • پیوندهای مفید
    • پرسش‌های متداول
    • فرایند پذیرش مقالات
    • اطلاعات آماری نشریه
    • اخبار و اعلانات
  • راهنمای نویسندگان
  • ارسال مقاله
  • داوران
  • تماس با ما
دوره و شماره: دوره 2، شماره 3، شهریور 1404، صفحه 1-201 
تعداد مقالات: 4
مدل یابی روابط ساختاری میان سبک‌ تفکّر معلم ها با سبک یادگیری دانش آموزان در دوره اول متوسطه شهرستان بهبهان

صفحه 1-17

صدیقه شادی؛ جعفر جهانی؛ رحمت اله مرزوقی

  • مشاهده مقاله
  • اصل مقاله 673.31 K

واکاوری حس تعلق به مدرسه در دوران پساکرونا-مورد مطالعه: دوره دوم ابتدایی

صفحه 18-35

مهدی محمدی؛ رضا ناصری جهرمی؛ سولماز خادمی؛ مرضیه مسگرپور؛ پرستو نبیی

  • مشاهده مقاله
  • اصل مقاله 601.12 K

تاثیر یادگیری معکوس بر تفکر خلاق دانش آموزان پسر پایه پنجم دوره ابتدایی

صفحه 36-51

رضا فضلعلی زاده

  • مشاهده مقاله
  • اصل مقاله 393.02 K

تأثیر آموزش به شیوه کلاس درس معکوس بر عملکرد تحصیلی و نگرش نسبت به درس علوم در دانش ‏آموزان پایه ششم

صفحه 52-69

علی اصغر محمدی؛ محسن حاجی تبار؛ میمنت عابدینی بلترک

  • مشاهده مقاله
  • اصل مقاله 462.72 K

توسعه برنامه درسی
شماره 3
  • صفحه اصلی
  • درباره نشریه
  • اعضای هیات تحریریه
  • ارسال مقاله
  • تماس با ما
  • واژه نامه اختصاصی
  • نقشه سایت

اخبار و اعلانات

اشتراک خبرنامه

برای دریافت اخبار و اطلاعیه های مهم نشریه در خبرنامه نشریه مشترک شوید.

© سامانه مدیریت نشریات علمی. قدرت گرفته از سیناوب