دوره و شماره: دوره 1، شماره 2، اردیبهشت 1401، صفحه 1-226 
ساخت و اعتبارسنجی مقیاس ارزشیابی از درس برای رشته‌های علوم انسانی دانشگاه‌های کشور

صفحه 1-31

مصطفی باقریان فر؛ احمدرضا نصراصفهانی؛ اصغر زمانی


ارزیابی محتوای کتاب درسی ریاضیات چهارم دوره ابتدایی با توجه به شاخص‌های آزمون تیمز

صفحه 32-55

علی رضا حیدرزادگان؛ طیبه باهنر


واکاوی هویت برنامه درسی آموزش عالی در عصر انقلاب صنعتی چهارم

صفحه 57-84

غلامرضا یادگارزاده؛ اعظم زرین


شناسایی فوائد طرح «مدرسه به‌عنوان کانون تربیتی محله» از دیدگاه گروه‌های همیار(مورد مطالعه: مدارس دوره ابتدایی شهرستان مهاباد)

صفحه 85-99

سلیمان محمودی نژاد؛ ادریس اسلامی


رویکرد فراترکیب به الزامات اثربخشی درس کارآموزی رشته‌های فنی- مهندسی

صفحه 101-119

مهدی محمدی؛ رضا ناصری جهرمی؛ سولماز خادمی؛ صدیقه شادی


تحلیل برنامه درسی دوره کارشناسی علوم ورزشی با نیازهای دانشجویان

صفحه 120-137

مسعود نادریان جهرمی؛ سعید علایی


ارزشیابی آموزش مجازی ریاضی به روش خبرگی و نقادی آموزشی؛ مطالعه موردی: تدریس هندسه پایه نهم در دوران کووید19

صفحه 139-161

محمدرضا نیلی احمدآبادی؛ سید جمال بخشایش؛ ایمان کریمی


تبیین مدل زبان‌شناسی تربیتی در برنامۀ درسی تربیت‌معلم دورۀ ابتدایی بر اساس هوش هیجانی، مهارت‌های ارتباطی و تیپ‌های شخصیتی

صفحه 163-179

طیبه تجری؛ شادمهر پاکزاد


برنامه درسی و توسعه؛ از منظر ساحت تربیتی اقتصادی-حرفه‌ای

صفحه 181-200

محمود مهرمحمدی؛ بهنام کریمی


ارائه چارچوب مفهومی برنامه درسی مسأله‌محور مبتنی بر رویکرد زیبایی‌شناسی: یک مطالعه مبتنی بر سنتزپژوهی

صفحه 201-226

فروز جلیلی نیا؛ پروین احمدی؛ پروین صمدی